Digitální transformace ve finančním sektoru, design driven kultura, card-linked marketing, kyberbezpečnost nebo onboarding nových klientů. Program konference FIN (R)evoluce je téměř kompletní. Seznamte se s anotacemi přednášek a projděte si medailonky letošních spíkrů. Akce proběhne 28. února v Praze. Pořadatelem je server Měšec.cz (šéfredaktor Dalibor Z. Chvátal bude účastníky po celý den akcí provázet jako moderátor).
Vybíráme z programu
IT trendy v ČSOB
Dynamická doba přináší v technologických oblastech stále nové trendy. Kyberbezpečnost je stále větší téma. Potřebu regulovat prostředí sdílejí národní i evropské instituce. Jaké v tom vidí v ČSOB příležitosti? Tématu se chopí Denisa Škantová.
Proč (ne)vstoupit do Metaverse jako finanční instituce?
Metaverse v poslední době rezonuje napříč trhem, ale co to vlastně je a dává smysl do něj teď vstupovat? Ivo Apetauer z Deloitte se zamyslí nad tím, proč finanční instituce do metaverse vstupují. Jaká je budoucnost metaverse a jak reagují klienti?
Virtualizace karetního portfolia, aneb rozlučme se s poslední fyzickou připomínkou banky v naší peněžence
Nastal už ten správný čas na nahrazení plastové karty mobilem? Budou to klienti akceptovat? Co když pořád chtějí plastovou kartičku mít? A jak jim to vlastně vysvětlit? To jsou otázky, které si v mBank často pokládají. Společně s Martinem Podolákem se podíváme na to, jaké trendy v placení v mBank chystají, jak jejich klienti reagují na zavedení virtuálních karet a jaké benefity vlastně přináší čistě virtuální karta klientovi a jaké výhody zase bance.
Pasivní revoluce aneb jak Fintech mění investiční svět
Pasivní investování se mezi retailovými investory čím dál více skloňuje. S rostoucím zájmem o indexové investování se mění investiční terén: Fintechy táhnou tento trend a tradiční podílové fondy mají nový druh kompetitorů. Jaké příležitosti i rizika s sebou přináší tato pasivní revoluce? Svůj pohled představí Jan Hlavsa ze společnosti Fondee.
Jak navrhují produkty a služby v Komerční bance
V přednášce Lucie Tarbajovské a Heleny Warausové z Komerční banky se dozvíme, jak se snoubí designové myšlení a agilní metodika práce a jak propojení obou světů přispívá k budování design driven kultury. V neposlední řadě pochopíme, jak tento přístup ovlivňuje uživatele a celkový obchodní úspěch nové digitální banky.
Bankovní identita: rok druhý
Bankovní identita, známá pod názvem BankID, je v České republice od ledna 2021. Po dvou letech tak lze s mírným odstupem zhodnotit, jak se jí daří v kontextu digitálních služeb státu a soukromých firem. Marek Růžička okomentujeme aktuální statistiky, představí zajímavé příklady využití a nechá účastníky nahlédnout do plánovaného rozvoje elektronického podpisu a chystaného projektu evropské digitální peněženky.
Dále se můžete těšit na zástupce ze společnosti Dateio, ten se zamyslí nad tím, proč se z card-linked marketingu stává evropský fenomén, připomeneme si dva roky fungování bankovní identity – co služba přinesla a co nového je v plánu? Další přednášky si pro vás chystají řečníci z RIXO, BNP Paribas Cardif Pojišťovna, Agnostix a další.
Seznamte se prostřednictvím medailonků se všemi řečníky, k dispozici je samozřejmě i registrační formulář.
Partnerem konference je Softec. Produktovým partnerem je EasyEvent. Mediálními partnery konference jsou CardMag, CFOworld, Euro.cz, Finance.cz, Fintree, Sdružení pro bankovní karty. Pořadatelem konference je server Měšec.cz ve spolupráci s TUESDAY Business Network. Produkci zajišťuje Internet Info.