Nadšenci módy a uživatelé českého FinTechu Twisto mohou jásat. Nově totiž mohou využít platební metodu Twisto Pay v prémiových obchodech s módou Answear, Gant, Vermont a Modivo. Tyto e-shopy se tak zařadily mezi 600 prodejců, kteří odložené platby Twisto podporují.

„S průměrně zaplacenou částkou 1 525 korun je móda v pořadí druhým sektorem, ve kterém zákazníci utrácejí nejvíce. První místo si dlouhodobě drží elektronika,“ uvádí business development manager Twista Michal Kopřiva.

Dlouhodobě nejvyšší průměrnou platbu v Twistu drží elektronika s asi 10 tisíci korunami. Podle Michala Kopřivy největší počet transakcí probíhá již tradičně v segmentu potravin, kde jich v Twistu počítají měsíčně až 75 tisíc.

„V poslední době ale vidíme příliv objednávek v segmentu fashion. I proto jsme navázali spolupráci právě s obchodníky prodávajícími módu, abychom vzrůstající zájem o ni dokázali ještě lépe naplnit,“ říká Kopřiva.

Gant je výrobcem vlastních produktů a na stránkách tedy nabízí své zboží. Oproti tomu Answear, Vermont a Modivo jsou obchody, které se zaměřují na prémiovou módu napříč různými značkami. Díky tomu má zákazník možnost vybrat si z více než 300 různých značek, které zmíněné e-shopy nabízí. Především se jedná o oblečení a doplňky značek Karl Lagerfeld, Diesel, Levis, Converse, Nike či Adidas a dalších.

Objednat, vyzkoušet a pak teprve platit díky Twisto Pay

Trendy módu na těchto e-shopech je nyní možné zakoupit s podobným zážitkem jako v kamenných obchodech, a to díky funkci Twisto Pay, která umožňuje si zboží nejprve vyzkoušet a teprve potom zaplatit.

Při objednání vůbec není třeba se registrovat nebo vyplňovat údaje o své platební kartě. Zákazník jednoduše v košíku zvolí možnost Twisto Pay a objednávku za něj uhradí právě tento český FinTech. Následujících 14 dní má zákazník na to, aby nevyhovující zboží vrátil, nebo si ho vyzkoušel a ponechal.

V případě, že mu zboží nevyhovuje, Twistu ani obchodníkovi nic neplatí a svou objednávku pošle zpátky. Veškerá další komunikace ohledně financí následně probíhá výhradně mezi e-shopem a Twistem. Pokud však zákazníkovi objednané zboží vyhovuje, má dalších 14 dní na uhrazení ceny objednávky.

V případě, že je u Twista registrovaný, je to dokonce až 45 dní. Výsledkem je, že zaplatí pouze za to zboží, které mu doopravdy sedne a líbí se mu nejen na obrázcích. I z toho důvodu se stále zvyšuje podíl e-shopů, které Twisto využívají.

„Službu Twisto Pay doposud využilo více než 1,7 milionu lidí a my věříme, že světově oblíbenému trendu odložených plateb BNPL (Buy Now Pay Later) přijdou na chuť i zákazníci v Česku a celé střední Evropě,“ uzavírá Kopřiva.

Líbí se vám článek? Podpořte nás kávou. ☕

Naše články píšeme po nocích a občas musíme spánkový deficit dohnat šálkem kávy. Budeme rádi, když nás na jeden pozvete.

Avatar Autor
Radim Oulehla

Nadšenec do e-commerce, online marketingu a FinTechů. Chorobný minimalista a odpůrce nesmazaných e-mailů. Spoluzakladatel Podpořit.cz.

Twisto - Recenze

Více o Twistu se dozvíte v naší podrobné recenzi!

Hodnocení
Přečíst recenzi