Platební služba MALL Pay, společný FinTech skupiny MALL Group a banky ČSOB, je nově dostupná v platební bráně ComGate. Tu využívá více než 7000 e-commerce subjektů. Všechny její e-shopy nyní dostanou možnost jednoduše zařadit BNPL (odloženou platbu) MALL Pay do svých platebních možností. Zákazníci tak na 14 dní odloží nákup až do 5000 korun, e-shop získá prostředky ihned po jejich nákupu, stejně jako v případě platby kartou.
Zpřístupnění fintechové služby odložených plateb MALL Pay proběhne ze strany ComGate automaticky. Pokud e-shop využívá platební rozcestník, bude platba pomocí MALL Pay nabídnuta automaticky. U platebních tlačítek v nákupním košíku stačí vytvořit nové a spárovat ho s platební bránou. V případě uzavřené běžné smlouvy s ComGate tedy není s MALL Pay třeba podepisovat cokoli dalšího.
Pilotní provoz Mall Pay a Comgate
V rámci pilotního projektu začaly přes ComGate odloženou platbu MALL Pay nabízet například e-shopy značek Tescoma, Gant, Hudy nebo Husky.
“Naši klienti z řad e-shopů se mohou těšit na další navýšení počtu dokončených plateb. Věříme, že možnost odložení platby ovlivní nákupní chování již při výběru zboží – povede k volbě dražších variant zboží nebo k většímu počtu zakoupeného zboží v e-shopu,” přibližuje výhody MALL Pay Jakub Ouhrabka, ředitel ComGate Payments.
Každému zákazníkovi MALL Pay umožní zdarma přeskočit placení o 14 dní do výše až 5000 korun. Nakupující, kteří možnost platby pomocí MALL Pay využijí, budou přesměrováni na rychlé prověření přímo na webu MALL Pay. U klientů MALL Pay stačí zadat telefonní číslo a e-mailovou adresu, noví klienti doplní ještě jméno a adresu. Ihned po úspěšném ověření zákazníka je e-shop informován o tom, že platba je schválena a může expedovat zboží.
Zdroj: Tisková zpráva
“Informace o objednávce se zákazníkům následně uloží do klientské zóny MALL Pay, kde je možné objednávku do 14 dní zaplatit. A to jak přes web, tak v aplikaci. Využít je možné libovolné možnosti platby – kartou online, bankovním převodem a nebo bankovním tlačítkem,” vysvětluje Jan Bruder, obchodní ředitel MALL Pay.
Výhody spolupráce Mall Pay a Comgate?
Na základě zkušeností MALL Pay přináší loajálnější a o 20 % častěji nakupující zákazníky. Zároveň vykazuje asi 2× vyšší šanci na dokončení nákupu oproti jiným platebním metodám a její přítomnost v platebním mixu o 10 % snižuje preferenci nákladné dobírky. Při využívání odložené platby přes ComGate získává e-shop navíc výhodnější podmínky než při platbě kartou. Na své peníze zároveň nečeká a obdrží je obratem.
“Spoluprací s ComGate zásadním způsobem zvyšujeme pokrytí trhu. K současným skoro dvěma stovkám e-shopů, u kterých je MALL Pay možné využít, tedy ve velkém přibývají další,” uvádí Jan Bruder. “Naším cílem zůstává vývoj platební služby, která bude benefitem pro e-shopy i zákazníky a nabídne co nejjednodušší implementaci i každodenní využití.”
MALL Pay by kromě počtu partnerských e-shopů díky spoluprací s ComGate rád navýšil i počet transakcí. Ten loni stoupl na dvojnásobek na 130 tisíc plateb v hodnotě stovek milionů korun.
Co se chystá v Mall Pay?
Výrazně vylepšíme stávající účty, přidáme například virtuální karty. Představíme také nové produkty – například jednoduché investice, možnost rozložit platbu za nákup na třetiny. Budeme dále pracovat na významném rozšíření e-shopů. Růst chceme i díky insurtech produktům, jako je například technologicky vyspělé zprostředkování připojištění zboží nebo prodloužené záruky pro eshopy. Vše navíc podpoříme akvizičními kampaněmi, které budou zaměřené i na nové skupiny zákazníků, které vytvořilo posledních pár extrémně silných měsíců v e-commerce.
Jak chce růst letos?
Nárůst o 150 % YoY v počtu objednávek a v objemu + hlavní cíl alespoň 10 tisíc lidí v ověřených účtech Start, Plus a Komplet (dva z nich jsou v současnosti vázané na skipovací karty)
Výsledky za 2020:
125 tisíc odložený plateb v roce 2020 v hodnotě téměř 150 milionů korun (nárůst o cca 100 % oproti 2019)
Zdroj: Tisková zpráva