Zdroj obrázku: FAVI
Vyhledávač nábytku a dekorací FAVI přichází s novou službou pro e-shopy, která umožní sbírat uživatelské recenze na prodávané produkty i služby e-shopu. Cílem služby je zlepšit zákaznickou zkušenost a postupně odbourávat obavy a předsudky k nákupu nábytku online. Díky nové B2B službě mohou e-shopy získat více konverzí, větší přehled o zkušenostech svých zákazníků s produkty i samotným e-shopem, větší dosah díky marketingové podpoře vyhledávače a rovněž i vyšší pozice v samotném vyhledávači.
FAVI patří do e-commerce portfolia projektů investiční skupiny Pale Fire Capital a v současné době ho využívá více než 2500 e-shopů z 9 zemí. Zákaznické recenze hrají velkou roli při nakupování online a na tento trend FAVI sází. Z toho důvodu vyhledávač nábytku a dekorací připravil funkci pro sběr uživatelských recenzí na produkty i kvalitu služeb e-shopu. Službu může využít bezplatně jakýkoliv e-shop, který je součástí vyhledávače.
„Poslední roky dochází k masivnímu přesunu nakupování na internet. Snažíme se pomoci prodejcům odbourat obavy a předsudky, které se pojí s on-line nakupováním nábytku. Naše data ukazují, že zákazníci už takto začínají nakupovat i mnohem rozměrnější zboží, než dříve. Zavedení služby pomůže e-shopům zvýšit konverze a prodeje. Zboží zařazené v rámci FAVI EXTRA získá zvýhodnění při řazení produktů v katalogu. Na základě zákaznických zkušeností získá e-shop také podklady pro další zlepšování svých služeb,” uvádí Zuzana Janovcová, obchodní ředitelka FAVI, a doplňuje: „Dobře hodnocené produkty budou také přednostně komunikovány v rámci našeho marketingu.”
Jak FAVI EXTRA funguje?
Po nákupu zboží přes vyhledávač nábytku bude zákazníkům automaticky zaslán dotazník, a to konkrétně 10 dní po očekávaném datu expedice objednávky. Hodnocení služeb i produktů bude probíhat na 5bodové škále a bude rozdělené do dvou částí, tedy hodnocení zakoupeného produktu i služeb samotného e-shopu.
Pokud provozujete vlastní e-shop a služba vás zaujala, můžete ji začít velmi snadno využívat. Stačí požádat svého account managera nebo na e-mailu [email protected] o vystavení unikátního implementačního kódu. Implementaci je možné provést třemi různými a snadnými způsoby. Jakmile provedete implementaci kódu, získáte ve vyhledávači odznak FAVI EXTRA, čímž je potvrzeno, že jste do služby pro sběr recenzí a zkvalitňování zákaznické zkušenosti úspěšně zapojeni.