Inzertní portál HyperInzerce prošel největší změnou v celé své historii, která se datuje až do roku 2007. Společně se špičkami ze sektoru e-commerce, Inveo a BigZoom, spouští zcela novou inzertní platformu, která zahrnuje pokročilé funkce pro přímý prodej. Platforma umožňuje velmi pohodlné a rychlé vkládání inzerátů včetně jednoduché komunikace mezi uživateli a k tomu navíc zcela novou mobilní aplikaci.

„Nová aplikace umožní prodávajícím rychle zveřejňovat nové inzeráty s okamžitou možností nadstandardního zviditelnění. Kupující zase ocení přehledné prostředí a rychlou komunikaci přímo v aplikaci. Prodej a nákup musí být moderní, rychlý a jednoduchý, s velkým důrazem na stále se zvyšující uživatelské nároky – ať už jde o vyhledávání v inzerátech, přehlednost nebo okamžitou interakci s protistranou,“ doplňuje Jaroslav Holý.

Podle HyperInzerce je český trh internetových bazarů stagnující, hodlá jej tedy disruptovat a nabídnout co možná nejlepší platformu pro přímý prodej. Již nyní navštěvuje HyperInzerci přes milion uživatelů měsíčně a nabízí průměrně 1 300 000 aktivních inzerátů. HyperInzerce se však chce stát do 3 let jedničkou na české trhu. Tomu by měl významně pomoct právě nový portál, který přináší zásadní změnu na trhu inzertních webů. Bez pochyby bychom mohli zařadit tuto novinku, jako jednou z největších letošních migrací v oblasti e-commerce.

Za novým portálem HyperInzerce stojí velcí hráči

Za vším stojí noví majitelé platformy, kterými jsou společnost Inveo a Bigmedia. Právě oni chtějí z HyperInzerce udělat do 3 let jedničku na trhu internetových bazarů. Inveo je silným hráčem, který má na svědomí platformou značek Alpine Pro, Asko nábytek, Sparkys a dalších. BigMedia je zase jedničkou na českém trhu outdoorových ploch.

Jejich společné know-how z oblasti inovací a technologií přináší HyperInzerci benefity, ze kterých bude těžit nejen portál jako takový, ale hlavně uživatelé. V Česku se totiž jedná o kvalitní řešení s řadou unikátních funkcí. Rozhraní pro uživatelé je navržené tak, aby co možná nejvíce zjednodušilo práci s inzeráty. Nechybí ani geolokace nebo chat pro pohodlnou komunikaci přímo v platformě. Uživatelskou zkušenost je HyperInzerce odhodlaná zdokonalovat i v budoucnu, což je pro její růst naprosto klíčové.

„Bazarové nákupy jsou mezi Čechy velmi oblíbené, což potvrzuje vysoká návštěvnost bazarových portálů i obrovský počet aktivních inzerátů. Cirkulární ekonomika je celosvětovým trendem a na našem trhu stále existuje prostor pro zásadní inovace a zvýšení komfortu pro prodejce i zákazníky. Portál Hyperinzerce jsme od základu přepracovali a chceme z něj do tří let udělat největší službu tohoto typu v České republice. Naší dlouhodobou ambicí je uspět i na dalších evropských trzích,“ říká Jaroslav Holý, provozní ředitel portálu Hyperinzerce

Zdroj: Tisková zpráva HyperInzerce

Avatar Autor
Radim Oulehla

Nadšenec do e-commerce, online marketingu a FinTechů. Chorobný minimalista a odpůrce nesmazaných e-mailů. Spoluzakladatel Podpořit.cz.

Líbí se vám článek? Podpořte nás kávou.

Naše články píšeme po nocích a občas musíme spánkový deficit dohnat šálkem kávy. Budeme rádi, když nás na jeden pozvete.

☕️ Chci vás pozvat!