Co nového se za únorový měsíc událo ve světě e-commerce? 🤔 Sledujte náš měsíční zpravodaj, kde shrneme 5 nejdůležitějších zpráv, které byste si rozhodně neměli nechat ujít. To nejzajímavější z e-commerce na jednom místě. ✅
1️⃣ Česká módní značka Vuch přinesla barevné kabelky a peněženky. Dosáhla na obrat přes 210 milionů korun
🚀 Před šesti lety se Martin Kůs a Ondrej Hyrs rozhodli barevně oživit svět kabelek a peněženek. Nechali navrhnout šest peněženek s barevnými puntíky a doufali, že to klapne. Dnes je módní značka Vuch s.r.o. zařazena do žebříčku Deloitte Fast 50 a má našlápnuto k dosažení čtvrtmiliardového obratu. 💸
🌟 Značku Vuch si oblíbily především ženy, a proto jim Martin s Ondřejem letos pošlou na trh i pět nových párů bot – všechny dámské. Pokud uspějí, budou se na boty moci těšit i pánové. 👀 Během 3 let by chtěli dosáhnout na tržby přes půl miliardy korun. 💪🏻 [1]
2️⃣ E-commerce klesá, ale udržitelní prodejci rostou. Co za tím stoji?
👉🏻 Jsme svědky toho, kdy minulý rok česká e-commerce po prvé za svoji historii klesla. Když ale rozpitváme jednotlivé segmenty, zjistíme, že prodejci udržitelného zboží a zastánci udržitelného podnikání naopak rostou. 📈
🤩 Data z největšího českého srovnávače zboží Heureka.cz / sk ukazují, že asi 16 % raději volí zboží, českého původu a odpovědné a udržitelné prodejce. Certifikát udržitelnosti ale získá jen pětina e-shopů. ✅ Hodnotí se totiž nejen produkt, ale i obaly a další. Pokud chcete být udržitelní ve všech oblastech, kontaktujte Authentica Fulfillment. 🎉 Rádi vám s tím pomůžeme. [2]
3️⃣ Lentiamu se po covidu daří. Za poslední rok vyrostlo o 9 % a dosáhlo na téměř 800 milionů korun v tržbách
🎯 Česká společnost Lentiamo, která se věnuje péči o oči působí v sedmnácti evropských zemích. 💰 Její celkové tržby za poslední rok činily přesně 796 milionů korun, což ukazuje na 9 % meziroční růst. Během minulého roku rozeslal e-shop 586 tisíc objednávek. 👍🏻
Během letošního roku by rádi v tržbách vyrostli o 15 %, říká Jiří Urban, CEO společnosti. 🏭 Zaměřit se chtějí ale hlavně na zlepšení zákaznické péče, udržitelnost, eco balení a rozšíření nabídky brýlí, které jsou z ekologických nebo udržitelných materiálů. To naznačuje, že i Lentiamo sází na udržitelnost. 🤩 [3]
4️⃣ Pro potomky chtěly to nejlepší, proto Linda Šamánková a Kateřina Jonášová založily e-shop Kouzelné hračkářství
👉🏻 Příběh e-shopu s hračkami, který dnes dodává produkty do všech koutů České republiky vznikl při mateřské dovolené Linda Šamánková a Kateřina Jonášová. 🚀 První schůzky probíhaly v kavárnách s ratolestmi na klínech. Dnes jejich e-shop dováží hračky, které by u nás jinak nebyly k dostání. 🎯
🤩 Kromě e-shopu však provozují i vlastní obchody. Jejich strategie je jednoduchá. Věří v to, že zákazníci si raději připlatí za kvalitnější a trvanlivější hračky než za levné hračky, co se rozbijí při prvním pádu. 💪🏻 Tento koncept funguje a zákazníci se do jejich obchodů rádi vrací. [4]
5️⃣ Authentica Fulfillment na E-commerce day v Brně
🎯 Dne 25. 3. 2023 bude probíhat e-shopařská konference E-commerce day v Brně. 🚀 Celodenní konference E-commerce Day je určena pro malé a střední e-shopy. Přední odborníci z různých oblastí se zde vyjádří k tématům, která v e-commerce komunitě aktuálně pálí nejvíce. Provozovatelé e-shopů a jejich zaměstnanci se mohou zúčastnit konference zcela zdarma. Můžete se účastnit různých workshopů, přednášek a dalších formátů. ✅ Více o konferenci se dozvíte v našem dalším článku.
Závěrem
Je vidět, že se česká e-commerce vyvíjí a e-shopy se musí přizpůsobovat, aby dokázaly na trhu dobře prosperovat. 🌟 Zvyšují se ceny energií, ceny za prostory, nároky na obaly a spoustu dalších. 🥲 Jestliže přesně tyto problémy řešíte a chcete se jich alespoň částečně zbavit, nezapomeňte prozkoumat možnost outsourcingu logistiky svého e-shopu v podobě fulfillmentu. 🏬 Přesně tyto body za vás totiž dokážeme vyřešit! ✅