Inovativní formy placení se díky mBank opět posouvají vstříc budoucnosti. Digitální banka mBank se spojila s partnery Mastercard a Niceboy a jako první v České republice uvedla na trh platební prsten. Placení ještě nikdy nebylo tak snadné a stylové. Už žádné hledání telefonu nebo karty – absolutní svoboda třeba na pláži nebo při běhu právě přichází. 

Je úžasné vidět, jak rychle se svět technologicky vyvíjí. V mBank jsme odhodláni být v této oblasti vždy v čele. Klientům nabízíme různé možnosti rychlého, pohodlného a zejména bezpečného placení jako alternativy k používání fyzické platební karty. Naši klienti tyto inovace, ať už se jedná o Google Pay, Apple Pay, Xiaomi Pay, bezkontaktní platby analogovými hodinkami SwatchPAY!, nebo virtuální karty, milují. Dnes svou pozici lídra v platebních inovacích potvrzujeme. Máme radost, že právě mBank společně s partnery Mastercard a Niceboy na trh jako první uvádí revoluční novinku v podobě platebního prstenu,“ říká Paweł Kucharski, generální ředitel mBank v Česku. 

Díky tomuto unikátnímu spojení firem, které se technických novinek rozhodně nebojí, mBank přináší klientům něco, o čem Češi mohli prozatím slýchat jen ze zahraničí. 

Pro naše klienty je podstatné, aby mohli své peníze řešit rychle a efektivně. Technologické inovace, které zjednodušují každodenní placení, jsou jim – stejně jako nám – vlastní, a proto tuto novinku určitě ocení. Placení totiž nikdy nebylo rychlejší, jednodušší a pohodlnější. Stylový prsten máte stále na ruce a můžete ho kdykoliv použít. Kdybyste ho náhodou ztratili nebo nemohli najít, stačí si v mobilní aplikaci jednoduše z prstenu odebrat platební kartu, případně ji dočasně deaktivovat,“ vysvětluje Martin Podolák, zástupce generálního ředitele mBank Česká republika pro oblast produktového a segmentového managementu.

Stylové platební prsteny budou od 10. června k dispozici ve třech variantách – bílé s lesklým provedením a černé s lesklým nebo broušeným provedením. Jsou skvěle kombinovatelné a vhodné snad pro všechny situace: na sport, pracovní schůzku, do divadla, na festival… Zkrátka všude, kde by vám hodinky kazily outfit, mobil není kde mít a kabelku u sebe mít nechcete. mBank tuto novinku přináší ve spolupráci se dvěma silnými partnery – Mastercard a Niceboy. 

„Rostoucí obliba placení mobilem, hodinkami a dalšími nositelnými zařízeními je největším trendem poslední doby. Počet plateb pomocí digitální kopie karty, tedy takzvaného tokenu, se od roku 2021 ztrojnásobil a je evidentní, že zákazníci vyhledávají takové způsoby platby, které jsou pro ně pohodlné, bezpečné, a hlavně mají platební nástroj vždy po ruce. Rádi na trh přinášíme smysluplné inovace a přesně proto přicházíme s mBank a Niceboy s touto novinkou. Z našich dat víme, že platební prsteny v lidech vzbuzují zájem a každý čtvrtý by je rád vyzkoušel,“ říká Jana Lvová, generální ředitelka společnosti Mastercard pro Českou republiku a Slovensko. 

„Digitalizaci platebních karet s využitím technologie tokenizace máme v Česku již velmi dobře zvládnutou v mobilních telefonech i hodinkách globálních výrobců. Pro spolupráci s českou společností Niceboy jsme se rozhodli, abychom se více přiblížili potřebám tuzemského trhu, zejména v kategoriích jako jsou právě prsteny, které dosud nebyly tak snadno dostupné. Partnerství s mBank a Niceboy ukazuje, že špičkové globální technologie je možné nabízet i prostřednictvím lokálních výrobců, kteří jsou blíže tuzemským obchodním partnerům i spotřebitelům,“ říká Luděk Slouka, ředitel digitálních plateb a inovací ve společnosti Mastercard.

„Niceboy je českým výrobcem elektroniky, který se dostal do povědomí většiny spotřebitelů hlavně díky bezdrátovým sluchátkům a reproduktorům. Naši produktovou nabídku dále rozšiřujeme o nové kategorie a kromě segmentu elektroniky do domácnosti se nyní intenzivně zaměřujeme i na segment chytrých hodinek a prstenů. Jsem proto nesmírně hrdý na to, že jsme prvním hráčem, který na náš trh přináší inovaci v podobě platebního prstenu Niceboy ONE. Jedná se o úplně první produkt podporující nové platební řešení Niceboy Pay a další produkty budou brzy následovat,“ vysvětluje Michal Čarný, CEO společnosti Niceboy. „Naše motto je ‚It’s your day!‘. Nejenom proto produkty od Niceboye kladou důraz na kombinaci skvělého designu a jednoduchého používání každý den. Platební prsten nebude výjimkou. Není potřeba jej nabíjet, je odolný proti vodě a platba s ním probíhá stejně jednoduše a hlavně bezpečně jako s běžnou platební kartou,“ dodává. 

„Jako digitální banku nás nesmírně těší, že nadále roste trend placení bezkontaktními zařízeními – mobilem nebo hodinkami. Klienti mBank provedou více než polovinu všech transakcí na terminálech u obchodníků něčím jíným než kartou (telefonem, hodinkami). U klientů ve věku 15 až 20 let je to dokonce až 80 procent,“ uzavírá Martin Podolák. 

Až do září 2024 si tento stylový doplněk může za 1 Kč exkluzivně zakoupit 1 000 stávajících klientů mBank, kteří budou vylosováni, a rovněž za 1 Kč také 1 000 nových zákazníků banky. Kdo nebude chtít čekat nebo věřit svému ve štěstí při losování, bude si prsten moci pořídit rovnou, a to se slevou za 1 249 Kč (oproti maloobchodní ceně 1 990 Kč). Klienti mBank tak budou první na českém trhu, kteří si budou moci tento nový způsob placení vyzkoušet a užít si překvapené reakce okolí.  

O mBank

mBank je dynamická digitální banka působící na českém a slovenském trhu od roku 2007. Na český trh přišla jako první nízkonákladová banka nové generace. Během šestnácti let se pro ni rozhodlo téměř 780 000 klientů. Díky praktické mobilní aplikaci mohou mít zákazníci mBank svou banku kdykoliv po ruce a jednoduše tak vyřešit vše, co potřebují. Mateřská polská společnost mBank spadá pod německou skupinu Commerzbank. V roce 2024 mBank získala ocenění v soutěži Mastercard Awards za jedinečný projekt s využitím segmentační analýzy na základě poznatků z propojení behaviorálních a transakčních dat. V dubnu 2024 banka získala Visa Awards za digitální propozici – novou nabídku pro podnikatele, v rámci které si v mBank vše vyřídí v mobilu.

Avatar Autor
Redakce

Autorem je redakce fintech magazínu Fintree.