Jak proměnit e-shop ve strategicky řízenou značku? Jak získat loajální zákazníky, rozvíjet svůj byznys a dlouhodobě růst? E-commerce day Bratislava přináší odpovědi pro všechny ambiciózní e-shopaře, kteří chtějí svůj byznys posunout na vyšší úroveň. Celodenní konference, která se koná 3. dubna 2025 v Bratislavě v hotelu Vienna House Easy, nabídne inspiraci, praktické know-how i exkluzivní networking.

E-commerce Day Bratislava

„E-commerce day je akce, kde e-shopy píšou své úspěšné příběhy. Věříme, že za každým silným brandem stojí nejen kvalitní produkt, ale také strategický přístup, správná rozhodnutí a komunita, která vás podpoří. Proto jsme se rozhodli investovat do budoucnosti e-shopů – prvních 400 vstupenek rozdáváme zdarma jako investici do dalších úspěšných příběhů,“ říká Jaroslav Jakubů, hlavní organizátor E-commerce day.

Program konference: Budování značky a udržitelný růst

Silný brand je klíčem k dlouhodobému růstu v e-commerce. Michaela Králiková ukáže, proč nestačí jen dobrý produkt, ale je nutné budovat značku, která vyvolává emoce a posiluje loajalitu zákazníků. Ivo Veselý poradí, jak využít influencery k růstu e-shopu a nastavit efektivní spolupráce. Lukáš Pulda představí zákaznickou péči jako nečekaný nástroj pro zvyšování tržeb. Petr Bílý pak poradí, jak se vyhnout právním nástrahám, které mohou e-shop ohrozit.

Zákazník a značka: Klíčový vztah pro růst e-shopu

Customer Experience (CX) je klíčový pro udržení zákazníků. Peter Angelov přinese inspiraci, jak udělat něco navíc pro vaše zákazníky a zvýšit jejich spokojenost. Dominika Babulicová představí nejnovější studie o zákaznickém chování a jejich dopad na e-shopy. Na praktickém workshopu s Michalem Mervartem se účastníci dozvědí, jak odhalit a opravit klíčové chyby v e-shopu, které snižují konverze.

Růst rychleji a efektivněji? Jde to

Automatizace a správné procesy mohou e-shopu ušetřit čas i náklady. Josef Piska ukáže, jak na efektivní logistiku, Ivan Kopčík poradí, jak propojit systémy pro efektivní řízení byznysu a Ondřej Vodehnal naučí, jak správně počítat ziskovost a dělat rozhodnutí na základě reálných dat. Na workshopu Vratislava Morkuse se dozvíte, jak využít automatizaci ve svém back office.

Inspirace od e-shopařů: Ženy vládnou e-commerce?

Inspirace od úspěšných je nedílnou součástí konference. Se svými úspěšnými příběhy se proto podělí Mariana Veselá (Veselý čaj), která ukáže, jak propojit produkt s emocemi, aby oslovil zákazníky na hlubší úrovni. Iveta Hrabovská z Gentlejam zase vysvětlí, jak lze LinkedIn využít jako prodejní nástroj a získat skrze něj nové zákazníky.

Kde hledat nové prodejní kanály?

Chcete expandovat a získat nové trhy? Martin Lazarčík poradí, jak plánovat a vyhodnocovat výsledky. Jindřich Jíra ukáže, jak efektivně pracovat s B2B segmentem. Jakub Chramosta se podělí o zkušenosti s prodejem na marketplaces a Pošta bez hranic otevře téma expanze do zahraničí. Nezapomeneme ani na nové regulace v oblasti obalů a jejich dopad na e-shopy.

Nepodceňujte komunikaci ani vlastní energii

Dobrý leader inspiruje svůj tým a posouvá firmu vpřed. Jana Zajícová se zaměří na efektivní vedení lidí, Petr Sucháček přiblíží techniky nenásilné komunikace. Šimon Bellovič a Roman Kunčar poradí, jak si správně rozložit energii a čas mezi prací a odpočinkem.

Networking a poradenská zóna: Získejte spolehlivé partnery

Klíčovou součástí E-commerce day je networking a možnost konzultovat své podnikání s odborníky. Účastníci získají příležitost navázat strategická partnerství, vyměnit si zkušenosti s úspěšnými e-shopaři a rozšířit své kontakty v oboru. V poradenské zóně budou k dispozici experti na e-commerce, marketing, právo či logistiku, kteří pomohou najít konkrétní řešení pro růst a škálování e-shopu.

E-commerce Day Bratislava

Vstupenky zdarma jako investice do úspěšných příběhů

E-commerce day je tradiční akcí, kde e-shopaři získávají know-how a inspiraci pro překonávání výzev a dlouhodobý růst v souladu s aktuálními trendy. Díky investici organizátorů a partnerů konference do úspěchu celé e-shopařské komunity získá prvních 400 e-shopů vstupenky zdarma. Připojte se k největší e-commerce komunitě na Slovensku a posuňte svůj e-shop na vyšší úroveň.

Registrace: www.ecommerceday.sk 

Avatar Autor
Radim Oulehla

Nadšenec do e-commerce, online marketingu a FinTechů. Chorobný minimalista a odpůrce nesmazaných e-mailů. Spoluzakladatel Podpořit.cz.

Vystupné

Vstupenky na E-commerce Day jsou pro e-shopaře zdarma! Standard vstupenka stojí 1490 Kč.

Koupit vstupenky