E-commerce day je velmi úspěšná moravská akce, kde se setkávají stovky e-commerce nadšenců, majitelů malých a středních e-shopů i odborníci a přední tváře této komunity. Letos se bude jednat už o 4. ročník, který láká na přednáškami a workshopy nabitý den. Vstup pro e-shopisty je jako vždy zcela zdarma. Na návštěvníky čekají soutěže, odborné diskuze, afterparty, ale hlavně spousta inspirace, která pomůže jejich e-shopu růst.

e-commerce day

Co je na programu E-commerce day

Těšit se můžete na téměř dvě desítky různých témat, ze kterých si každý e-shopista nejde to své. Od obecných témat věnovaných trendům, vývoji e-commerce a dopadům krize se můžete posunout přes umělou inteligenci, marketplaces, brand až po zákaznické recenze, SEO nebo cenotvorbu. V programu najdete i příběhy úspěšných e-shopů, a to jak z řad malých, tak velkých značek. Potkat se můžete s jejich zástupci např. ze Skinners, Baťa nebo Furbify.

e-commerce day

Veškerá témata konference:

  1. Vývoj české e-commerce v roce 2023 a reakce na ekonomickou situaci.
  2. Dopady krize na e-shopy a strategie pro růst v době ochlazení trhu.
  3. Předpověď pro letošní vánoční sezónu a výzvy, které e-shopy čelí.
  4. Role umělé inteligence (AI) v e-commerce a její využití pro konkurenční výhodu.
  5. Marketplaces jako nový trend a jejich výhody a hrozby pro e-shopy.
  6. Důležitost budování silné značky (brand) v době konkurence a krize.
  7. Zkušenost zákazníka (CX) a uživatelská zkušenost (UX) jako klíč k úspěchu.
  8. Fotografie produktů a její vliv na prodej.
  9. Konverzní poměr e-shopu a zlepšení vstupních stránek.
  10. Využití zákaznických recenzí pro zvýšení důvěryhodnosti e-shopu.
  11. Retence zákazníků a e-mail marketing.
  12. Základy marketingové strategie a důležitost nastavení cílů (KPIs).
  13. Využití dat pro marketingovou strategii a analýza konkurence.
  14. SEO a analýza klíčových slov pro efektivní marketing.
  15. Alternativní marketingové kanály a způsoby prosazení se na přesyceném trhu.
  16. Transformace e-shopu do B2B prostředí a využití business development.
  17. Příběhy úspěšných e-shopů, včetně Skinners, Baťa a Furbify.
  18. Cenotvorba a cenové strategie pro růst v e-commerce.
  19. Udržitelnost a zelený byznys v e-commerce.

Uvidíme se?

Zářijový E-commerce day se blíží a vstupenek moc nezbývá. Rezervujte si tu svoji a vychutnejte si kromě přednášek a workshopů i diskuze na partnerských stáncích, networking, zábavu, soutěže, kvízy, afterparty a nekonečno inspirace. Vstupenky můžete registrovat a kupovat zde.

Co vás přesně čeká?

  • 20 přednášek a 10 workshopů na aktuální témata od předních expertů v oblasti e-commerce.
  • Partnerské stánky – přijďte se pobavit o své situaci nebo rovnou navázat spolupráci.
  • Networking – nasbírejte cenné kontakty pro rozvoj svého podnikání.
  • Zábava i o přestávkách – čekají na vás soutěže o hodnotné ceny.
  • Afterparty – po skončení oficiálního programu bude další možnost vzájemně se seznámit a dát si společný drink. 
  • Pro provozovatele e-shopů je vstup zdarma po vyplnění registračního formuláře.

Avatar Autor
Radim Oulehla

Nadšenec do e-commerce, online marketingu a FinTechů. Chorobný minimalista a odpůrce nesmazaných e-mailů. Spoluzakladatel Podpořit.cz.

Registrujte si vstupenku

Vstupenky pro majitele e-shopů jsou zcela zdarma. Registrujte si tu svoji!

Registrovat se