KPMG Data Festival 2024 se bude konat v úterý 5. listopadu od 9 do 18 hodin v Rajské budově Vysoké školy ekonomické v Praze. Tento sedmý ročník s názvem „Data na talíři – umění datové kuchyně“ nabídne datovým nadšencům menu připravené experty z desítek prestižních firem.
Program festivalu zahrnuje tři hlavní témata, která jsou inspirována aktuálními trendy ve světě dat. První téma se zaměří na budování datové komunity, druhé představí návod na práci s umělou inteligencí (AI) v datovém věku. Třetí téma se pak bude věnovat klíčovým pojmům jako Metadata a Data Governance.
„Data jsou solí našeho současného života. Stejně jako dávné příběhy ukazují, že bez soli nevznikne žádné dobré jídlo, náš festival poukazuje na fakt, že bez dat nejde dělat žádný dobrý business. Těším se na setkání se všemi, kteří tohle již pochopili a najdou si k nám cestu,“ říká zakladatel Festivalu Ota Novotný.
Festival kromě odborných přednášek a praktických workshopů nabídne i bohaté možnosti networkingu. Ten bude letos ještě atraktivnější díky aplikaci Eventee, kde si účastníci mohou snadno domlouvat osobní schůzky. Pro networking bude nově vyčleněna speciální zóna, což reaguje na rostoucí zájem o budování kontaktů mezi účastníky.
Zájem partnerů o účast na Festivalu rovněž roste, což potvrzuje silné zastoupení klíčových partnerů. Hlavním partnerem zůstává společnost KPMG, zatímco generálním partnerem je ČSOB. Technologickými partnery jsou letos ŠKODA, Lenovo a SAZKA, tři lídři ve svých oborech.
Mezi hlavní partnery patří i Komerční banka, Raiffeisenbank a nově PwC, které se na festivalu objeví poprvé. Další potvrzení partneři zahrnují například EMARK Analytics, MSD, Livesport a Dawiso.
„Mám obrovskou radost, jak velký zájem podílet se na KPMG Data Festivalu letos partneři projevují,“ říká ředitelka Festivalu Kamila Rychtaříková. „Vracející se partneři jsou pro nás důkazem, že naše předchozí ročníky byly úspěšné. K nim se přidala i řada nováčků. Díky takto pestrému složení bude naše datové menu skutečně bohaté. Zájem významných partnerů nás ale zároveň zavazuje k velké zodpovědnosti. Jejich spokojenost a chuť se vrátit jsou pro nás klíčové.“
Na loňské akci se podílelo 43 společností s 51 přednáškami a workshopy, na které se registrovalo více než 3300 účastníků. Letošní festival slibuje opět pestrý program i pár šťavnatých inovací, o kterých budou organizátoři průběžně informovat.
Jeden z největších datových festivalů u nás pořádá vzdělávací platforma Data & Business VŠE ve spolupráci s Fakultou informatiky a statistiky Vysoké školy ekonomické v Praze. Registrace k účasti na Festivalu budou spuštěny v první polovině října a vstup na akci je zdarma.