Productboard založený Hubertem Palánem a Danielem Hejlem pomáhá společnostem po celém světě lépe porozumět trhu a reagovat na poptávku představením vhodných digitálních produktů. Zákazníci jako Zoom, Microsoft nebo Disney stejně jako více než čtyři tisíce dalších firem využívají software pro plánování produktového vývoje. Pro akceleraci růstu se teď podařilo Productboardu získat jeden a půl miliardy korun (72 milionů dolarů). Cílem je hlavně nábor těch nejlepších odborníků na světě.
„Nejhodnotnějšími firmami světa jsou ty, které dokonale porozumí potřebám zákazníků a uspokojí je špičkovými produkty. Productboard dnes nabízí jedinečný systém pro produktové řízení, který je připravený i pro velké společnosti a korporace,“ přibližuje Hubert Palán proč je firma, kterou spoluzaložil, tak úspěšná. „Svět se digitalizuje a události posledního roku vše akcelerovaly. Productboardu se extrémně daří. Dostali jsme se do bodu, kdy jsme nové financování nepotřebovali, ale jednoduše se naskytly příležitosti, které se neodmítají a které nám pomohou ještě zrychlit.“ Do konce roku 2021 poté chtějí rozšířit tým minimálně o sto lidí.
John Curtius, partner Tiger Global Management, který vedl transakci do českého start-upu, říká: „Na digitálních produktech dnes stojí byznys všech moderních firem a Productboard ukázal nesmírnou hodnotu, kterou do jejich vývoje přináší efektivnější plánování a lepší spolupráce v produktových týmech.“
Zdroj: Productboard
Productboard v San Franciscu, Vancouveru i Praze
Firma se za poslední rok v počtu zaměstnanců zdvojnásobila a jejich 230 zaměstnanců pracuje v San Franciscu, Vancouveru i Praze. Další stovku kolegů je v plánu nabrat do konce tohoto roku. Poptávka je po zkušených vývojářích a produktových manažerech, ale také nových lidech do obchodu, marketingu a customer success oddělení. V plánu je také otevřít nové kanceláře v irském Dublinu.
„Od svých počátků jsme rozkročení mezi Prahou a Kalifornií a firmu jsme tak stavěli distribuovaně. Vzdálená práce pro nás byla velkým tématem již před covidem. Nevěříme ale, že bude možné stavět kvalitní produkty a úspěšné týmy výhradně přes Zoom, “ doplňuje Daniel Hejl druhý ze zakladatelů. Spokojení zaměstnanci jsou pro firmu klíčoví, což dokazuje 22. místo z 2500 hodnocených firem v nedávno zveřejněném žebříčku amerického časopisu Forbes.
Za úspěchem Productboardu stojí potřeba digitalizace služeb většiny firem dnešní doby. Systém shromažďuje nejrůznější informace, které byly dříve v e-mailech, MS Teams nebo Slacku, systémech CRM nebo nástrojích sloužících pro komunikaci se zákazníky. Produktoví manažeři tak můžou jednoduše získat ucelený přehled o vývoji produktu, co si přejí zákazníci a odhalit potenciální příležitosti. Investoři tak ve firmě vidí velkou budoucnost, což dokazují celkové investice ve výši 137 milionů dolarů.
Líbí se vám článek? Podpořte nás kávou. ☕
Naše články píšeme po nocích a občas musíme spánkový deficit dohnat šálkem kávy. Budeme rádi, když nás na jeden pozvete.