E15 International E-commerce Summit je konference, která se bude konat už tento únorový měsíc v Praze. Pro osobnosti elektronického obchodu z celého světa to bude příležitost podělit se o své nejnovější nápady a trendy. Summit se bude konat přesně na přelomu února a března a bude součástí technologického festivalu E15.
V Martinickém paláci na Pražském hradě se během tří jarních dnů uskuteční dvě různé akce. Můžete se zúčastnit osobních i hybridních panelových diskuzí, workshopů, kulatých stolů a individuálních rozhovorů s lidmi z deseti různých zemí. Počet lidí, kteří se mohou akcí zúčastnit, je omezený, ale mnoho lidí může události sledovat online.
Na co se můžete těšit
E15 International E-commerce Summit bude mít letos spoustu zajímavých řečníků. Jeden z nich, je Jan Bednář ze Shipmonk. Je velmi úspěšným českým podnikatelem a ve Spojených státech získal ocenění EY Podnikatel roku. Dalším řečníkem je Martin Beháň z Rohlíku. Je šéfem českých aktivit této společnosti a bude mluvit o stavu internetových obchodů. Další přichází Simona Kijonková ze Zásilkovny. Je zakladatelkou tohoto byznysu a bude sdílet, jaký je stav internetových obchodů v České republice. Nakonec vystoupí i Tomáš Braverman z Heureky, Jitka Dvořáková z CZC nebo Petr Litavec z Authentica Fulfillment.
Dvě akce v jedné
Letos se budou konat dvě akce společně: E-commerce a Technologic festival E15. Tato akce je šancí pro lidi, aby se dozvěděli o nejnovějších trendech v technologiích a propojili se s ostatními, kteří se o tuto oblast zajímají. Na akci vystoupí například úspěšní čeští startupisté, specialisté na umělou inteligenci, finanční poradci a další.
Vstupenky na International E-commerce Summit
Vstupenky na akci je možné zakoupit za zvýhodněnou cenu 12 990 Kč. Tato nabídka je časově omezená a zahrnuje časově omezený přístup k celému videoarchivu z akce. Navíc budou k dispozici ke zhlédnutí jednotlivá videa z konkrétních bloků programu. V ceně vstupného je i přístup k plnému harmonogramu akce se záznamy z jednotlivých bloků programu a jednotlivými videí podle témat či konkrétních hostů.