Jak řídit značku s miliardovým obratem? Jak škálovat byznys za hranice? A jak najít rovnováhu mezi výkonnostními kampaněmi a budováním brandu? Odpovědi na otázky, které denně řeší profesionálové z e-commerce, nabídne letošní ročník konference Shopcamp. Ta se uskuteční 17. září na půdě ČVUT v Praze a letos sází na konkrétní zkušenosti, praktické know-how a výběrový program. Zvýhodněné vstupné je dostupné do 19. června.

Influencer marketing, HR i expanze značek

Do programu právě přibylo několik výrazných jmen. Kristýna Rusňáková, Co-CEO Trenýrkárna, se zaměří na to, jak malé změny v HR mohou přinést velké výsledky. Zakladatelé značky Nani Nails, David Peterek a Tomáš Kuča, představí případovou studii svého přístupu k influencer marketingu – včetně spolupráce s Nikol Štíbrovou – a nabídnou návod, jak na kampaně, které mají reálný dopad na business.

Svůj pohled na řízení růstu a produktovou expanzi nabídne také Michal Čarný, CEO Niceboy. Tématu škálování značky se bude věnovat i Lukáš Havlásek z Notina, který dnes vede tým o více než 600 lidech. A jak ve strategii balancovat mezi výkonnostním marketingem a brand buildingem? O to se podělí Zbyšek Pochylý z 4camping.

Novinka: Uzavřené mastermind skupiny

Shopcamp letos přichází s novinkou v podobě tzv. exec mastermindů. Ve spolupráci s platformou exec vzniknou menší diskuzní skupiny vedené zkušenými lídry z oboru. Účastníci v nich mohou otevřeně sdílet vlastní zkušenosti, diskutovat o konkrétních výzvách a společně hledat řešení.

Mentorsky se do mastermindů zapojí například Michal Bilka (marketingový ředitel Astratexu), Darek Matwikow (CEO Svět svítidel), Soňa Fialková (zakladatelka Spokojeného psa), Patrik Hužva (CEO TS Bohemia), Jiří Zima (zakladatel Niceboy) a také strategický konzultant Lukáš Pítra.

Program, který tvoří komunita

Finální program konference bude zveřejněn v průběhu července. Už teď ale mohou účastníci s platnou vstupenkou hlasovat o tom, které přihlášené přednášky, případovky nebo workshopy se na programu skutečně objeví. Shopcamp tak zůstává výjimečnou akcí, kde obsah formuje nejen organizační tým, ale i samotná e-commerce komunita.

Reálná praxe, žádná teorie

Hlavním pilířem Shopcampu zůstává důraz na obsah, který nezůstává na papíře. Letos se bude mluvit o růstu, expanzi, HR řízeném daty, CX nebo o tom, jak nastavit správný mix mezi výkonnostními kanály a dlouhodobým budováním značky – a to jak na pódiu, tak v rámci mastermindů.

shopcamp

Vstupenky za zvýhodněnou cenu do 19. června

Chcete být u toho? Nečekejte. Shopcamp bývá rychle vyprodaný a aktuálně je možné pořídit vstupenky za výhodnější cenu – jen do 19. června, poté se cena zvyšuje o 50 %. Registrace a všechny podrobnosti najdete na www.shopcamp.cz.

Zajímá vás partnerství nebo mediální spolupráce? Shopcamp buduje silnou komunitu kolem kvalitního e-commerce obsahu – ozvěte se nám.

Avatar Autor
Radim Oulehla

Nadšenec do e-commerce, online marketingu a FinTechů. Chorobný minimalista a odpůrce nesmazaných e-mailů. Spoluzakladatel Podpořit.cz.

Early bird ceny vstupenek

Do 19. června máte možnost zakoupit vstupenky za sníženou cenu.

Koupit vstupenku