Shoptet, přední tuzemský poskytovatel řešení pro e-commerce, představuje novou kampaň postavenou na blízkém vztahu Shoptetu s jeho zákazníky. Aktéry kampaně se tak stali lidé, kteří nastartovali své úspěšné podnikání přes e-shop.

Hlavním sdělením kampaně je výzva k podnikání online s pomocí e-commerce jedničky a využití nekonečných možností, které tato platforma nabízí. „Kampaň zdůrazňuje, jak podporujeme a usnadňujeme podnikání pro jednotlivé e-shopaře. Stejně tak může usnadnit a pomoci stovkám dalších,“ říká Ivo Mrena, CMO Shoptetu, na němž funguje více než 36 000 online obchodů. Kampaň je mimo jiné inovativní ve zpracování – Shoptet pracuje s novým formátem prezentace.

Různorodí klienti, různé segmenty podnikání

Při výběru firem kladla firma důraz na rozmanitost. „Chceme prezentovat co nejširší spektrum našich klientů. Vybrali jsme ty, u nichž sami nakupujeme a kteří nás baví. Samozřejmě jsme brali v úvahu také segment, v němž podnikají,“ doplňuje Mrena.

Ivo_Mrena_shoptet

Mezi vybrané společnosti patří Czechdesign, firma zaměřená na český a slovenský design. Dále je to e-shop Chlupáči.cz, za nímž stojí tři ženy, specializuje se na krmivo pro nemocné a seniorní domácí mazlíčky. Nelze vynechat firmu Never Enough vyrábějící kvalitní streetwearové oblečení. Podnikatelé těchto firem zdůrazňují nejen potenciál online prodeje, ale také výhody spojené s podnikáním prostřednictvím této platformy. „Jsou to desítky funkcí, které vám usnadní podnikání,” podotýká Radim Tuček, ředitel Czechdesignu.

2023_08_16_Shotpet_CD_1549

Už od října k vidění především na sociálních sítích

Kampaň bude viditelná zejména na sociálních sítích, konkrétně na YouTube, Facebooku a Instagramu. Shoptet však využívá celý online marketingový mix, aby dosáhl maximálního dopadu a oslovil co nejširší spektrum zákazníků. Spuštění kampaně proběhlo v říjnu a její trvání je plánováno až do konce hlavní sezóny v prosinci.

Výzva od Shoptet pro všechny e-shopy

Shoptet zároveň vyzývá všechny e-shopy, aby se přihlásily do příští kampaně. „Příště můžeme vybrat právě vás a vaše podnikání. Staňte se součástí naší kampaně a představte svou firmu široké veřejnosti,“ zakončuje Mrena.

Zdroj: Shoptet TZ

Avatar Autor
Radim Oulehla

Nadšenec do e-commerce, online marketingu a FinTechů. Chorobný minimalista a odpůrce nesmazaných e-mailů. Spoluzakladatel Podpořit.cz.

Líbí se vám článek? Podpořte nás kávou.

Naše články píšeme po nocích a občas musíme spánkový deficit dohnat šálkem kávy. Budeme rádi, když nás na jeden pozvete.

☕️ Chci vás pozvat!