Posuňte se na novou úroveň a využijte hodinky TicWatch s Wear OS naplno. Vzhledem k tomu, že Google Pay zprovoznil své služby i v České republice, získávají hodinky nový význam – dají se snadno použít jako bezkontaktní platební karta.
Google Pay představuje snadný a rychlý způsob placení, a to na webu, v obchodech i na dalších místech. Jedná se o univerzální službu se zabezpečenými platebními údaji a účet navíc lze spravovat kdekoli – na webu nebo v aplikaci na mobilu.
Tato funkcionalita je dostupná na všech hodinkách vybavených systémem Wear OS od Google, které mají zároveň i technologii NFC pro komunikaci s platebním terminálem (a nejen s ním).
Z portfolia TicWatch se rak jedná konkrétně o modely:
- TicWatch C2 / C2+
- TicWatch E3
- TicWatch Pro
- Pro 2020
- Pro 4G
- Pro 3 GPS
Funkce je dostupná jak u aktuálně nových hodinek, tak i všem stávajícím, stačí si ji v menu zapnout.
Zdroj: www.mobvoi.com
Jak aktivovat Google Pay v hodinách TicWatch?
K zprovoznění stačí spustit aplikaci Google Pay. Pokud je deaktivovaná, tak stačí spustit aplikaci Google Play a v ní najít „Pay“ a zvolit „Povolit aplikaci“. Poté postupovat podle informací na displeji, které jsou v českém jazyce. K uvedené postupu je potřeba mít po ruce i telefon, který se s hodinkami páruje, a případně i platební kartu, kterou tam bude uživatel zadávat. Poté už můžete platit hodinkami stejně jako bezdrátovou platební kartou, stačí je přiložit k platebnímu terminálu.
Více informací o dalších chytrých hodinkách značky TicWatch naleznete na stránkách www.ticwatch.cz.
Zdroj: www.mobvoi.com
O značce TicWatch
Řada chytrých hodinek TicWatch je dokonalou kombinací softwaru a hardwaru s operačním systémem Wear OS by Google. Jejich design a zpracování získávají renomovaná ocenění jako jsou iF DESIGN AWARD či Red Dot Award.
Výrobce se specializuje na různé oblasti umělé inteligence, jako je například rozpoznávání hlasu, sémantická analýza, syntéza řeči, vertikální vyhledávání a chytré notifikace. Svá AI řešení propůjčuje gigantům jako jsou Huawei, Fossil, Motorola nebo také Louis Vuitton.
Do současné doby získala společnost celkové investice dosahující 255 milionů USD. K investorům patří Google™ či Volkswagen (Čína) a další.
Zdroj: Tisková zpráva