E-commerce day je velmi úspěšná moravská akce, kde se setkávají stovky e-commerce nadšenců, majitelů malých a středních e-shopů i odborníci a přední tváře této komunity. Letos se bude jednat už o 4. ročník, který láká na přednáškami a workshopy nabitý den. Vstup pro e-shopisty je jako vždy zcela zdarma. Na návštěvníky čekají soutěže, odborné diskuze, afterparty, ale hlavně spousta inspirace, která pomůže jejich e-shopu růst.
Co je na programu E-commerce day
Těšit se můžete na téměř dvě desítky různých témat, ze kterých si každý e-shopista nejde to své. Od obecných témat věnovaných trendům, vývoji e-commerce a dopadům krize se můžete posunout přes umělou inteligenci, marketplaces, brand až po zákaznické recenze, SEO nebo cenotvorbu. V programu najdete i příběhy úspěšných e-shopů, a to jak z řad malých, tak velkých značek. Potkat se můžete s jejich zástupci např. ze Skinners, Baťa nebo Furbify.
Veškerá témata konference:
- Vývoj české e-commerce v roce 2023 a reakce na ekonomickou situaci.
- Dopady krize na e-shopy a strategie pro růst v době ochlazení trhu.
- Předpověď pro letošní vánoční sezónu a výzvy, které e-shopy čelí.
- Role umělé inteligence (AI) v e-commerce a její využití pro konkurenční výhodu.
- Marketplaces jako nový trend a jejich výhody a hrozby pro e-shopy.
- Důležitost budování silné značky (brand) v době konkurence a krize.
- Zkušenost zákazníka (CX) a uživatelská zkušenost (UX) jako klíč k úspěchu.
- Fotografie produktů a její vliv na prodej.
- Konverzní poměr e-shopu a zlepšení vstupních stránek.
- Využití zákaznických recenzí pro zvýšení důvěryhodnosti e-shopu.
- Retence zákazníků a e-mail marketing.
- Základy marketingové strategie a důležitost nastavení cílů (KPIs).
- Využití dat pro marketingovou strategii a analýza konkurence.
- SEO a analýza klíčových slov pro efektivní marketing.
- Alternativní marketingové kanály a způsoby prosazení se na přesyceném trhu.
- Transformace e-shopu do B2B prostředí a využití business development.
- Příběhy úspěšných e-shopů, včetně Skinners, Baťa a Furbify.
- Cenotvorba a cenové strategie pro růst v e-commerce.
- Udržitelnost a zelený byznys v e-commerce.
Uvidíme se?
Zářijový E-commerce day se blíží a vstupenek moc nezbývá. Rezervujte si tu svoji a vychutnejte si kromě přednášek a workshopů i diskuze na partnerských stáncích, networking, zábavu, soutěže, kvízy, afterparty a nekonečno inspirace. Vstupenky můžete registrovat a kupovat zde.
Co vás přesně čeká?
- 20 přednášek a 10 workshopů na aktuální témata od předních expertů v oblasti e-commerce.
- Partnerské stánky – přijďte se pobavit o své situaci nebo rovnou navázat spolupráci.
- Networking – nasbírejte cenné kontakty pro rozvoj svého podnikání.
- Zábava i o přestávkách – čekají na vás soutěže o hodnotné ceny.
- Afterparty – po skončení oficiálního programu bude další možnost vzájemně se seznámit a dát si společný drink.
- Pro provozovatele e-shopů je vstup zdarma po vyplnění registračního formuláře.