Společnost Salesforce, přední globální poskytovatel v oblasti služeb řízení vztahů se zákazníky, oznámila významné rozšíření své platformy pro oblast customer experience – Work.com. S inovacemi se v době pandemie roztrhl pytel, jak si můžete přečíst v našem článku o inovacích. Novinky Salesforce se týkají hybridních pracovních sil Work.com Wellbeing pro zlepšování pocitu pohody zaměstnanců, Work.com Talent pro rychlejší vzdělávání i profesionální růst a Employee Service zahrnující automaty podporující zvyšování produktivity. Work.com umožňuje lépe spravovat procesy v kancelářích během koronavirové pandemie, ale i po jejím skončení.
Novinky jsou postavené na stávajících produktech Work.com, včetně Employee Workspace – digitální plochy, odkud mohou zaměstnanci snadno přistupovat k pracovním zdrojům a aplikacím; Employee Concierge – inteligentní technické podpory, kde mohou zaměstnanci snadno a rychle najít odpovědi na své otázky; a IT Service Center, servisního centra, které pomáhá řešit IT týmům problémy rychleji a udržovat zařízení zabezpečená.
Většina zaměstnanců oceňuje flexibilitu hybridního způsobu práce, nicméně lidé pracující čistě vzdáleně se mohou cítit izolovaní a někdy mají i ztížený karierní růst nebo dostupnost firemních zdrojů. Proto je tak důležité začít využívat technologie, které umožňují překlenout propast mezi oběma formami práce tak, aby měli všichni zaměstnanci stejné podmínky. Využívání efektivních technologií navíc vede k menší fluktuaci.
„Nyní máme obrovskou příležitost, jak lze proměnit zkušenosti zaměstnanců,“ uvedl Patrick Stokes, EVP & GM platformy Work.com ze společnosti Salesforce. „Jedná se o klíčový nástroj pro firmy, které nyní mohou zajistit, že při hybridních způsobech práce budou zajištěny stejné podmínky pro produktivitu všech zaměstnanců.“
Work.com Wellbeing je navržený s cílem pomoci zaměstnancům porozumět fyzickému, emočnímu, sociálnímu, finančnímu i profesionálnímu pocitu pohody. A také tyto pocity dle možností zlepšovat. Zaměstnanci mohou během pracovní doby pomocí aplikace Employee Workspace důvěrně kontrolovat své zdraví nebo osobní plány. Na základě odpovědí jim bot Wellbeing poskytuje odpovídající informace, jako jsou rady, jak snížit stres nebo jak se spojit s finančním poradcem.
Obdobně jde o užitečný nástroj i pro vedoucí pracovníky, kteří mohou snadno získat poznatky založené na datech a použít je k identifikaci trendů mezi zaměstnanci i k celkovému zlepšení spokojenosti jednotlivých osob. Například při zjištěném prudkém nárůstu pocitu stresu může vedení podniknout příslušná opatření pro jeho snížení – mj. lépe vyvážit pracovní a soukromý život nebo redukovat počet porad a schůzek. Společnost Salesforce navíc spolupracuje s předními wellness experty – partnerský obsah bude dostupný prostřednictvím portálu Salesforce AppExchange.
Druhou novinkou je Work.com Talent, díky které získají zaměstnanci jednotný pohled na své dovednosti, rozvojové cíle i možný kariérní růst. Nástroj poskytuje personalizované kariérní poradenství – například doporučení naučit se konkrétní problematiku ze zdarma dostupné e-learningové platformy Salesforce Trailhead.
Zdroj: Work.com
O společnosti Salesforce
Salesforce, světový lídr v oblasti CRM, umožňuje společnostem spojit se se svými zákazníky zcela novým způsobem. Nezveřejněné služby nebo funkce uvedené v této nebo jiných tiskových zprávách a veřejných prohlášeních nemusí být aktuálně k dispozici a nemusí být nabídnuty včas, popřípadě vůbec. Zákazníci, kteří si zakoupí aplikace Salesforce, se musí o svém nákupu rozhodovat na základě funkcí, které jsou aktuálně k dispozici. Hlavní sídlo společnosti se nachází v San Franciscu, své pobočky má ale také v Evropě a Asii. Na newyorské burze společnost obchoduje pod symbolem „CRM“ (NYSE: CRM). Více informací naleznete na: www.salesforce.com
Zdroj: Tisková zpráva Feedit.cz