Společnost ThePay reaguje na potřeby e-shopů i jejich zákazníků. Proto nyní optimalizovala platební bránu na platformě Shoptet, díky které došlo k rozšíření viditelných platebních metod v přímo v košíku e-shopu. Tato inovace má zlepšit uživatelskou zkušenost a zvýšit konverzní poměr.

Zviditelnění platebních metod v košíku

Společnost ThePay neustále sleduje chování zákazníků i nové trendy v e-commerce. Proto se rozhodla pro proměnu své platební brány na platformě Shoptet. Její novou podobu mohou navíc obchodníci využívat už nyní.

Dřívější verze platebního rozhraní nabízela jednu možnost platby a konkrétní výběr pak zákazník prováděl přímo u platební brány. Nově však lze zákazníkovi nabídnout celý seznam platebních metod rovnou v objednávkovém procesu.

Jednoduchou úpravou v nastavení tak prodejce zviditelní zákazníkovi všechny dostupné platební metody už přímo v košíku e-shopu.

Rychlejší a přehlednější platby

Tato změna umožní zákazníkům snadněji a rychleji zvolit preferovanou platební metodu bez nutnosti opouštět stránky obchodníka. Provozovatelé e-shopů tak mohou očekávat hladší průběh objednávek a nižší počet nedokončených plateb.

thepay optimalizace platby v košíku shoptet

Více konverzí a větší důvěra zákazníků

ThePay vidí v této inovaci hned několik výhod pro e-shopy. „Současný zákazník oceňuje rychlost a jednoduchost. A právě možnost okamžitého výběru platební metody eliminuje zbytečné kroky a dobu potřebnou k dokončení nákupu.“ říká CEO společnosti Daniel Havel. I z toho důvodu je přesvědčen, že tato inovace může zvýšit konverzní poměr a snížit množství opuštěných košíků. Transparentnost dostupných platebních metod v objednávkovém procesu navíc zvyšuje důvěru zákazníků.

Aktivace rozšíření platebních metod ThePay v pár minutách

Pro tuto změnu stačí, když se obchodník přihlásí do administrace platební brány, kde pouze klikne na Nastavení u svého e-shopu a přejde na Nastavení platebních metod. Pak už si jen vybere platební metody, které chce mít v objednávkovém procesu zpřístupněné a klikne na tlačítko Uložit a propsat do Shoptetu.

Na závěr obchodník jednotlivé metody zviditelní v administraci svého e-shopu na Shoptetu. Celý postup nezabere díky podrobnému návodu více než pár minut.

Avatar Autor
Radim Oulehla

Nadšenec do e-commerce, online marketingu a FinTechů. Chorobný minimalista a odpůrce nesmazaných e-mailů. Spoluzakladatel Podpořit.cz.

Více o ThePay

Kolik miliard zprocesovala ThePay v minulém roce? Kdo vede, Visa nebo Mastercard?

Číst dále